آموزش رنگ کردن مو با آبلیمو + نکات مهم 2021

رنگ کردن مو با آبلیمو به چه صورت انجام میشود؟ کدام مواد طبیعی را در رنگ کردن مو با آبلیمو ترکیب کنیم؟ نکات مهم در رنگ کردن مو با آبلیمو چه نکاتی هستند؟ اولین مرحله برای رنگ کردن مو با آبلیمو چیست؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه ما باشید.

مجله اینترنتی ماهتوتا – سرویس آرایش و زیبایی رنگ کردن مو با آبلیمو؟ چطور ممکن است؟ حتما برایتان جالب است بدانید یکی از روش‌های آسان برای رنگ کردن طبیعی مو ها استفاده از آبلیمو است و برای روشن کردن تمام مو یا هایلایت دادن به آن می توانید از آب لیموی طبیعی بهره ببرید! اما چگونه؟ با ما همراه شوید.

اطلاعات اولیه درباره رنگ کردن مو با آبلیمو

رنگ کردن مو با آبلیمو

رنگ کردن مو با آبلیمو

حتما بخوانید » آموزش درمان لکه های قهوه ای صورت

اگر موهای شما مشکی یا بسیار تیره است، آبلیمو برای رنگ کردن موی شما تاثیر گذار نیست یا حتی باعث ایجاد سایه‌های تیره‌تر در مو می‌شود! پس روش های دیگری را امتحان کنید. اما اگر موهای شما قهوه‌ای تیره است، با استفاده از اب لیمو، سایه ای تقریباً به رنگ قهوه‌ای روشن خواهید داشت. اگر موهای شما قهوه‌ای روشن است، بلوند تیره به نظر خواهد رسید و موی رنگ بلوند تیره، بلوند کمی روشن به نظر می‌رسد، همچنین رنگ کردن مو با آبلیمپ برای موهای قرمز، برجستگی‌های طلایی را ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید » افزایش سرعت رشد مو

اگرچه روشن کردن مو با آب‌لیمو یک روش طبیعی محسوب می‌شود؛ اما از آنجا که آب لیمو بسیار اسیدی است با گذشت زمان به موی شما آسیب می‌زند و مضر خواهد بود،. بنابراین پس از ۴ جلسه استفاده از محلول آبلیمو، به مدت چند هفته به موهای خود استراحت بدهید. تغییرات رنگ مو ممکن است کم باشد ولی دائمی است.

رنگ کردن مو با آبلیمو

رنگ کردن مو با آبلیمو

آموزش رنگ کردن مو با آبلیمو

میزان آب لیمویی که استفاده می‌کنید بستگی به قد و اندازه موهایتان دارد. اگر قد موهایتان متوسط است یک لیمو برای کل مو کافی است، اما اگر موهای بلندی دارید می توانید از دو لیمو استفاده کنید.

حتما بخوانید » آرایش تابستانی

۱. لیموی تازه را به دو قسمت تقسیم کنید و آب آن را بگیرید و در یک ظرف تمیز بریزید. به اندازه نیمی از آب‌لیمو، آب جوشیده سرد شده به محلول اضافه کنید.

نکته: به هیچ وجه از آبلیموهای صنعتی استفاده نکنید، چرا که دارای مواد نگهدارنده مضر هستند.

۲. برای جلوگیری از وز شدن مو، می‌توانید کمی آب پرتقال یا کمی نرم کننده مو به این محلول اضافه کنید.

حتما بخوانید » طراحی ناخن

۳. محلول آب‌لیمو را در یک اسپری بریزید و اگر می‌خواهید همه ی موهای شما روشن شود به کل موهایتان بپاشید، اگر دوست دارید قسمت هایی از موهایتان رنگ بگیرد و مثل هایلایت شود، تنها به قسمت دلخواه، این محلول را بزنید. همچنین می‌توانید پنبه ای را به این محلول آغشته کنید و به موهای خود بمالید.

نکته: برای اثربخشی بیشتر، بهتر است قبل از اینکه لیمو را روی مو بزنید، موهایتان را نشویید. خشک بودن مو باعث می شود سرعت تاثیرگذاری لیمو بر رنگ مو بالاتر برود.

۴. پس از اینکه لیمو را به موهایتان زدید، باید به مدت یک ساعت زیر نور آفتاب بنشینید.

نکته: حتما از ضد آفتاب برای پوست خود استفاده کنید تا دچار آفتاب سوختگی نشوید.

حتما بخوانید » مدل ناخن

۵. پس از یک ساعت موهایتان را بشویید. اسید سیتریک موجود در ابلیمو ممکن است در مو خشکی ایجاد کند. بنابراین از نرم کننده مو استفاده کنید تا خشکی موهایتان از بین برود.

ممکن است با یک بار رنگ کردن مو با آبلیمو تغییر چندانی مشاهده نکنید، این کار را باید ۴ دفعه (هر هفته یک بار یا چند روز یک بار) تکرار کنید تا تاثیر آن قابل مشاهده باشد.

رنگ مو طبیعی

رنگ کردن مو با آبلیمو

ترکیب آبلیمو با مواد طبیعی دیگر برای رنگ کردن مو

رنگ کردن مو با آبلیمو

رنگ کردن مو با آبلیمو

حتما بخوانید »  درمان سریع سیاهی دور چشم

  • چای بابونه و آب‌لیمو
    اضافه کردن چای بابونه به آبلیمو بر موهای قهوه ‌ای روشن و بلوند بسیار اثرگذار است. برای این کار دو عدد چای کیسه‌ ای بابونه را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید و بگذارید دم بکشد. سپس آن را به محلول آب‌لیمو اضافه کنید و بر روی مو اسپری کنید.
  • دارچین و آب‌لیمو برای رنگ کردن مو
    یک قاشق چای‌خوری دارچین به محلول آب‌لیمو اضافه کنید و از آن برای اسپری مو استفاده کنید. دارچین یک ماده روشن‌کننده طبیعی است و تاثیر روشن کنندگی آب‌لیمو را افزایش می‌دهد.

حتما بخوانید » جوش

  • محلول آبلیمو و عسل برای روشن کردن مو
    عسل هم یک روشن‌کننده طبیعی است و در عین حال به ‌سلامت و تقویت مو کمک می‌کند و باعث می‌شود موهای شما پس از رنگ کردن شکننده نشود. اضافه کردن مقدار عسل به محلول آبلیمو به میزان دلخواه است.

در ادامه بخوانید » درمان جوش

ارسال شده در ۲۴ بهمن ۱۳۹۹
  • اشتراک گذاری :
  • 74

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب