کدامیک از تورهای استانبول را بخریم؟

استانبول یکی از شهر‌هایی است که هر‌سلیقه و هر‌سنی می‌تواند در آن روز‌های خوبی را تجربه کند. جاذبه‌های تاریخی شهر، دیدنی‌های طبیعی و امکانات مدرنی که برای مسافران ایجاد شده، استانبول را به یکی از شهر‌های محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.
تور استانبول (https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul) یکی از تور‌های معروف است که از مبداهای مختلفی به سمت ترکیه می‌رود و توریست‌ها از آن استفاده می‌کنند. ایرانیان بسیاری نیز برای سفر‌های خارجی خود تور استانبول را انتخاب می‌کنند. اگر نگاهی به لیست تور‌های کشور‌های خارجی مانند همین تور استانبول داشته باشید، با انواع و اقسام مختلفی از تور‌ها مواجه خواهید شد. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره انواع تور استانبول مطالبی را بیان کنیم.
اگر شما هم قرار است در آینده با تور به استانبول سفر کنید یا دوست دارید درباره انواع تور‌های استانبول اطلاعاتی داشته باشید، این‌مطلب را تا انتها دنبال کنید. برای رزرو تور اولین قدم این است که سایت مناسبی را برای رزرو انتخاب کنید و بررسی‌های خود را نیز از آن دنبال کنید. در ادامه درباره این‌موضوع نیز راهنمایی خوبی شده است.

انواع تور‌های استانبول

راه‌‌های زیادی برای دسته‌بندی و تقسیم تور‌ها وجود دارد. مثلا شما ممکن است انواع تور‌ها را با نام تور‌های لحظه‌آخری یا ارزان و … مشاهده کنید. یکی از مرسوم‌ترین روش‌هایی که در سایت‌ها برای تمایز تور‌‌ها خواهید دید، هتلی است که برای اقامت مسافران در‌نظر گرفته شد. هتل معمولا بخش عمده‌ای از هزینه‌های شما را شامل می‌شود.
شما با انتخاب هتل تور خود یکی از اصلی‌ترین موارد را انجام داده‌اید و بعد از ورود به صفحه خود هتل یا همان تور‌هایی که با هتل شما برگزار می‌شوند انواع خدمات را با عنوان‌های مختلف برای آن مشاهده خواهید کرد. یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید و رزرو تور استانبول، سایت علی بابا است. اگر در قسمت تور‌های سایت علی بابا، نام استانبول را جستجو کنید تعداد زیادی از هتل‌ها را می‌بینید که با انتخاب هر‌کدام از آن‌ها لیست تور‌های آن نمایش داده می‌شود.
در ادامه درباره این‌انواع تور مواردی را با شما مطرح خواهیم کرد.


تور استانبول هتل تقسیم لاین استانبول

یکی از تور‌های محبوب برای سفر به استانبول که در ابتدای بسیاری از لیست‌ها مشاهده خواهید کرد، تور هتل تقسیم است. با اقامت در هتل تقسیم شما در یکی از موقعیت‌های بسیار خوب شهر هستید و با پیاده‌روی کوتاهی در حد پنج دقیقه به خیابان استقلال و میدان تکسیم می‌رسید. هتل سه‌ستاره تقسیم تا قصر دولماباغچه و موزه پرا نیز فاصله‌‌های دو و یک‌کیلو‌متری دارد. هتل طراحی بسیار زیبایی دارد و می‌تواند تجربه سفری دل‌نشین را برای مدت‌ها در خاطرات شما ثبت کند.
بیشتر بخوانید : کنسلی پروازهای تهران استانبول

تور استانبول هتل سیتی سنتر

اگر می‌خواهید به استانبول سفر کنید و هنوز هتلی که می‌خواهید را رزرو نکرده‌اید، حتما برای انتخاب تور استانبول (URL)، نگاهی به تور‌های هتل سیتی سنتر داشته باشید. هتل سیتی سنتر یکی از هتل‌های چهار‌ستاره شهر است که بسیاری از مسافران از آن استفاده می‌کنند.
هتل نزدیک میدان تکسیم قرار دارد و برای مسافرانی که در آن اقامت دارند موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد. در اتاق‌های هتل امکانات مناسبی قرار داده شده است که کیفیت خوبی دارند و رضایت مسافران را جلب می‌کند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره هتل سیتی سنتر یا دیگر تور‌‌های استانبول باید به سایت علی بابا مراجعه کنید و اطلاعات به‌روز را مطالعه کنید. قبل از رزرو نهایی سعی کنید همه اطلاعات تور و هتلی که می‌خواهید را در صفحه آن‌ها مطالعه کنید.

تور هتل ریگارد استانبول

یکی از هتل‌‎های مقرون‌به‌صرفه استانبول که مسافران بسیاری به آن علاقه دارند هتل ریگارد است. تور‌های زیادی به مقصد این‌هتل برگزار می‌شوند. هتل به بسیاری از دیدنی‌ها و مراکز مهم شهر مانند مرکز کنگره استانبول، ودافون آرنا، میدان تکسیم و بیمارستان یادبود هیستانی نزدیک است و شما با پیاده‌روی به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. امکانات هتل در مقایسه با قیمت آن بسیار خوب است و بد نیست آن را در لیست بررسی‌ها خود برای رزرو تور استانبول داشته باشید.


تور هتل دورا استانبول

هتل چهار‌ستاره دورا یکی از هتل‌های محبوب استانبول است که از میدان تقسیم فاصله‌ای کمتر از 12 دقیقه پیاده‌روی دارد. تمام اتاق‌های هتل به امکانات اولیه مجهز شده‌اند و هتل خدمات مناسبی را برای رفاه مسافران فراهم کرده است. اگر هنوز برای نوع توری که می‌خواهید با آن به استانبول سفر کنید، تصمیمی نگرفته‌اید، بد نیست در سایت علی بابا نگاهی به تور استانبول هتل دورا داشته باشید.

تور هتل مرمرا استانبول

هتل مارمارا تکسیم استانبول The Marmara Taksim)) یکی از هتل‌هایی است که برای تور استانبول حتما باید آن را بررسی کنید. هتل سعی کرده با فراهم‌کردن بهترین خدمات و امکانات متناسب با هزینه‌ها، اقامت بی‌نظیری را برای مسافران به وجود آورد. هتل، اتاق‌های متنوعی دارد که برای انتخاب باید نگاهی به تور‌هایی که در این‌هتل برگزار می‌شوند داشته باشید. برای دیدن اطلاعات بیشتر باید در قسمت تور‌های سایت علی بابا نام این‌هتل را انتخاب کنید تا انواع تور‌های آن به شما نمایش داده شود.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و مجله اینترنتی ماهتوتا هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال شده در ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
  • اشتراک گذاری :
  • 52

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب