برای ورود به رشته کراتینه مو به چه قدر سرمایه نیاز داریم؟

علاقه‌مندانی که به دنبال موفقیت در آرایشگری هستند، حتما باید سرمایه لازم برای کار خود را فراهم کرده و در کنار آن، علاقه و پشتکار داشته باشید. یکی از رشته‌های پر تقاضا در زمینه زیبایی، کراتینه مو است. شما می‌توانید با آموزش تخصصی کراتینه مو وارد این رشته شده و تکنیک‌های آن را یاد بگیرید. یادگیری همه ماجرا نیست و باید در کنار آن، یک سری سرمایه اولیه هم داشته باشید. ویژگی‌های مثبت این رشته سبب شده است که مشتریان در سالن‌های آرایشی طرفدار کراتینه مو بوده و مدام برای موهای خود مراجعه کنند.

در همین راستا، شما با یک آموزش صحیح و حضور در یک سالن آرایشی مناسب می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید. آموزش تخصصی کراتینه مو زمانی برای شما محقق خواهد شد که در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای ثبت نام کرده و پشتکار و انگیزه لازم را هم داشته باشید. چنین آموزشگاه‌هایی همه آموزه‌های مورد نیاز شما را ارائه کرده و کمک می‌کنند که تکنیک‌ها و حرفه‌های مورد نیاز در بازار کار روز را فرا بگیرید. کراتینه مو یکی از پر طرفدارترین رشته‌های آرایشی بوده و هر زمان که وارد این رشته شوید، می‌توانید مشتریان ثابت خود را داشته باشید. حتی می‌توانید مدرک فنی و حرفه‌ای خود را دریافت کرده و به مهاجرت یا تاسیس سالن آرایشی هم فکر کنید.

آموزش کراتینه مو

آموزش کراتینه مو

خرید ابزارهای مورد نیاز

اولین موردی که برای شروع به کار در رشته کراتینه مو به آن نیاز دارید، ابزارهای کاری‌تان هستند. برای کراتینه مو، ابتدا به یک اتوی مو نیاز دارید. اتوی مو در همه مراحل کراتینه مو و همه مدل‌های آن استفاده شده و با کمک آن، ساختار مو و پیچ و تاب آن را هم می‌توانید تثبت کنید. بنابراین، به سراغ یک برند معتبر رفته و اتوی موی مخصوص کار خود را تهیه کنید. مشتریانی تبدیل به مراجعین ثابت شما می‌شوند که کیفیت کارتان شما و ابزارتان را در همان جلسه اول ببینند. بهتر است که از بهترین اتوی مو خارجی بهره برده و سرمایه بیشتری برای آن مدنظر داشته باشید.

ابزارهای مربوط به زیبایی در رشته تخصصی شما، از سرمایه گذاری‌های مهم بوده و به کارتان هم اعتبار خواهد بخشید. مشتریان در چنین شرایطی حس بهتری نسبت به کار شما خواهند داشت و می‌توانید به موفقیت دست پیدا کنید. در کنار آن، باید به اجاره صندلی در یک سالن آرایشی هم فکر کنید. شما در ابتدای کار قرار دارید و نمی‌توانید سالن آرایشی اختصاصی خود را داشته باشید. بنابراین، در کنار آموزش تخصصی کراتینه مو باید به فکر تامین سرمایه برای اجاره یک صندلی در سالن‌های آرایشی هم باشید. از مواد تراپی مناسب برای کراتینه مو استفاده کرده و محصولات مراقبتی و احیا کننده مو را نیز برای بعد از کار کراتینه مو خریداری کنید.

اهمیت محل کار مناسب

شما باید سرمایه اولیه خود را طوری تنظیم کرده و در جایی صرف کنید که بتوانید بازگشت سرمایه را رقم زده و به درآمد بالا دست پیدا کنید. همان‌طور که گفتیم، شما در ابتدای کار و بعد از آموزش تخصصی کراتینه مو نمی‌توانید سالن آرایشی اختصاصی خود را تاسیس کنید. باید از مکان‌های ساده‌تر شروع کرده و به اجاره‌ای فکر کنید که با درآمد خود بتوانید از پس آن برآیید. پس از رونق گرفتن کار خود و کسب مشتریان بیشتر، می‌توانید به سراغ سالن‌های گران‌تر در مکان‌های بهتر شهر خود باشید.

چنین سالن‌هایی مشتریان بیشتری برای شما به ارمغان داشته و اعتبار کارتان را هم بالا می‌برد. می‌دانیم که سالن‌ها حتی قبل از حضور شما آرایشگرهای زیادی به خود دیده و مشتریانی به این سالن‌ها رفت و آمد دارند. این مشتریان با مراجعه به سالن، کار شما را هم زیر چشمی خواهند دید و می‌توانید آن‌ها را هم به مشتری ثابت خود تبدیل کنید. بنابراین، اجاره صندلی در یک موقعیت مناسب از شهر می‌تواند اهمیت بالایی برای رونق کار شما داشته باشد. در کل، پیش بینی می‌شود که به سرمایه اولیه‌ای بین ۶ الی ۱۰ میلیون تومان جهت تامین ابزارهایی مانند سشوار و اتوی مو در کنار اجاره بهای صندلی در سالن آرایشی نیاز خواهید داشت.

دوره کراتینه مو دترلند

دوره کراتینه مو دترلند

گذراندن دوره‌های آموزش آرایشگری در دترلند

علاقه‌مندان به گذراندن دوره‌های آموزشی آرایشگری در رشته‌های مختلف و مورد علاقه، می‌توانند آموزشگاه آرایشگری دترلند را انتخاب کنند. این مجموعه دوره‌های جذاب با بازار کار خوب در ایران را در قالب دوره‌های مقدماتی و پیشرفته ارائه کرده و علاقه‌مندان می‌توانند برحسب علاقه در دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی آن شرکت کنند. دوره‌هایی مانند آموزش پاکسازی پوست ، آموزش میکاپ، آموزش رنگ مو، آموزش کوتاهی مو، آموزش کراتینه مو و بیش از ۴۰ دوره آرایشگری در دترلند برگزار می شود. پس از شرکت در دوره می‌توانید آماده ورود به بازار کار و حتی دریافت مدرک بین المللی باشید. از مزایای دوره می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان برگزاری دوره‌ها در روزهای تعطیل برای راحتی هموطنان خارج از تهران
  • استفاده از مربیان و کادر مجرب و آموزش دیده
  • ارائه مدرک رسمی سازمان فنی و حرفه‌ای
  • ارائه ابزارهای پیشرفته در حین آموزش
  • امکان پشتیبانی از هنرجویان حتی بعد از اتمام دوره‌ها

شما هم می‌توانید با مراجعه به وب سایت deterland.com اطلاعات بیشتری از دوره‌ها دریافت کنید. امکان پیش ثبت نام در دوره‌ها و خواندن مقاله‌های جالب در مورد آرایشگری در سایت فراهم شده است و نکات جالبی را دریافت خواهید کرد. می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم با کارشناسان دترلند در ارتباط بوده و هر گونه سوال و نکته نامفهوم را با آن‌ها در میان گذارید.

ارسال شده در ۱۱ تیر ۱۴۰۲
  • اشتراک گذاری :
  • 42

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب