سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا در فاصله بین انگلستان و کالیفرنیا واقع شده است. میتوان با توجه به منطقه زمانی آتلانتیک در یک روز کاری به بازارهای بین المللی ایالات متحده و اروپا متصل شد و این یکی از مزایای مهم سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا محسوب می شود.

شهر هالیفاکس نوا اسکوشیا، به نسبت دیگر شهرهای آمریکای شمالی به اروپا نزدیک تر است. حمل و نقل دریایی از بندر نوا اسکوشیا تا نیویورک یک روز طول می کشد، بدان معنا که نوا اسکوشیا بیش از دیگر بنادر آمریکای شمالی به بازارهای اصلی اروپای شمالی نزدیک تر است.

سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

نزدیکی به بندرگاه

نوا اسکوشیا تعداد زیادی بندرگاه طبیعی و فاقد یخ با عمق 65 فوت در بندر هالیفاکس تا 200 فوت در تنگه کانسو دارد که عمیق ترین مسیر کشتی های باری در سواحل شرقی کانادا به حساب می آید.

زمان کوتاه ارائه خدمات گمرکی

تنها مرکز ترخیص گمرکی ایالات متحده در کانادای آتلانتیک در نوا اسکوشیا واقع شده است و خدمات گمرکی 24 ساعته علاوه بر برنامه های NEXUS و CANPASS به مسافران ارائه می دهد.

زیرساخت های مطمئن حمل و نقل

سیستم حمل و نقل ترکیبی مطمئن از زیرساخت های هوایی، جاده ای، ریلی، و دریایی برای تأمین نیازهای مدیریت زنجیره تأمین و نیازهای لجستیک است. سیستم حمل و نقل این امکان را فراهم کرده است که مردم و محصولات به سرعت به داخل و خارج از آمریکای شمالی رفت و آمد کنند.

هزینه زندگی پایین

متوسط ​​قیمت خانه در هالیفاکس 307،239 دلار است که کمتر از میانگین کشوری 474،590 دلار است.

نیروی کار تحصیل کرده

نیروی کار ماهر، در دسترس، و تحصیل کرده از بزرگترین سرمایه های نوا اسکوشیا هستند.

پایتخت علمی کانادا

نوا اسکوشیا با 10 دانشگاه و 13 پردیس دانشگاهی، سالانه بیش از دیگر نقاط کانادا دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی دارد. در حقیقت ، بیش از 3/2 جمعیت کار هالیفاکس مدرک بازرگانی، کالج یا دانشگاه دارند.

فارغ التحصیلان با استعداد

هر ساله هزاران دانشجو از رشته های تجاری و علوم رایانه ای فارغ التحصیل شده و به نیروی کار وفادار و با استعداد ملحق شده و نوا اسکوشیا را به مکانی عالی برای تجارت تبدیل می کنند.

آموزش نیروی کار

شرکت تجارت نوا اسکوشیا برای ارائه برنامه های آموزشی در جهت رفع نیازهای خاص صنعت با صنعت، دانشگاه، و دولت همکاری می کند.

تحقیق و نوآوری

بیش از 1000 دانشمند بخش خصوصی و دولتی در زمینه صنایع مانند انرژی های تجدید پذیر، هوا فضا و دفاع، علوم زیستی و مطالعات زیست محیطی تحقیق و توسعه زیادی انجام می دهند.
انگیزه های توسعه کسب و کار

نوا اسکوشیا انگیزه هایی برای پیشبرد تجارت ها در مرحله شروع، جابجایی یا گسترش تجارت دارد.

تخفیف حقوق و دستمزد

انگیزه مالی مبتنی بر عملکرد و مختص شرکت‌های واجد شرایط در حال گسترش تجارت یا استقرار در نوا اسکوشیا است. تخفیف حقوق و دستمزد بخشی از حقوق ناخالص پرداختی شرکت را بازگردانده که به صرفه جویی در هزینه های حقوق و دستمزد کمک می کند.

مشوق مهارت های نوآوری و بهره وری در محیط کار

این برنامه انگیزه مالی برای کارفرمایان واجد شرایط برای سرمایه گذاری در گسترش مهارت های کارکنان از طریق آموزش نیروی کار فراهم می کند.

برترین صادر کننده‌ی غذای دریایی کانادا

در سال 2015، نوا اسکوشیا 1.68 میلیارد دلار غذای دریایی به بیش از 75 کشور جهان صادر کرد.

هزینه های رقابتی تجارت جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

کانادا مقرون به صرفه است

کانادا با کمترین میزان مالیات در سرمایه گذاری مشاغل جدید و مقرون به صرفه بودن پیشرو کشورهای عضو G-7 است. مزیت رقابت در کانادا 14.6٪ بیش از ایالات متحده است.

هزینه های رقابتی نیروی کار

حقوق و دستمزد در نوا اسکوشیا کمتر از سایر استانها و ایالات متحده است و این یک مزیت رقابتی واقعی برای شرکت های مستقر در نوا اسکوشیا است.

دفاتر اداری ارزان قیمت

طبق آمار بنگاه ریچارد الیس، متوسط ​​نرخ اجاره فضای کلاس A در مرکز شهر هالیفاکس بسیار کمتر از سایر شهرهای بزرگ آمریکای شمالی است و فقط 19.47 دلار/ فوت مربع است.

کانادا

فناوری های پیشرو جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

در صنعت، بخش فناوری قوی با طیف گسترده ای از محصولات و خدمات وجود دارد. بسیاری از این شرکت ها در زمینه های زیر پیشرو هستند.

• آکوستیک، سنجش و تصویربرداری زیر دریایی

• ارتباطات دریایی و ناوبری

• خدمات پیشرفته مهندسی و محیطی

فناوری های در حال رشد جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

همکاری چندین شرکت فن آوری، شرکتهای نوآور در صنعت اقیانوس را به سمت نوآوری های جدید سوق می دهد از جمله:

• شبکه های وایرلس و حسگرها

• رباتیک و وسایل نقلیه هوشمند

• انفورماتیک و هوش مصنوعی

فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا قطب پیشرو در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها در کانادا است که توسط شرکتهای جهانی و نهادهای دانشگاهی مشهور جهان پشتیبانی می شود.

صنعت اطلاعات و ارتباطات نوا اسکوشیا بر تولید محصولات و خدمات نوآورانه متمرکز شده است.

زیر ساخت های نوا اسکوشیا جهت سرمایه گذاری

نوا اسکوشیا علاوه بر استعدادهای فناوری در سطح جهانی، از بهترین زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز برخوردار است.

• نوا اسکوشیا یک شبکه بین المللی فیبرنوری با اتصالات گیگابایت در سراسر استان، سیستم ارتباطات دیجیتال و یک شبکه خودمولد برق ارائه می دهد.

• کمترین هزینه های عملیاتی برای شرکت های فعال در صنعت خدمات دیجیتال در آمریکای شمالی.

• یکی از بالاترین اعتبارات مالیاتی رسانه دیجیتال در کانادا (حداکثر 48 درصد)

• محیط مشارکتی که صنعت، دولت و آموزش را در کنار هم قرار می دهد.

• به لطف شبکه کابل های زیر دریایی آتلانتیک هیبرنیا، اتصال اینترنت به اروپا و شرق ایالات متحده امکان پذیر شده است. و می توانید با شرکت های زیر همکاری کنید:

بل کانادا، ارنست و یانگ (مرکز تحلیل های پیشرفته)، آتلانتیک هیبرنیا، آی بی ام، اراکل کانادا، زیروکس و ..

صنعت غذا و نوشیدنی جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

نوا اسکوشیا یکی از پر طرفدارترین کالاهای صادراتی کانادا را  تولید می کند. شربت افرا و همچنین توت فرنگی، کرنبری، سبزیجات و سیب از محصولات این ایالت هستند.

• این استان بزرگترین تامین کننده زغال اخته منجمد، بزرگترین فرآوری کننده هویج منجمد در آمریکای شمالی و بزرگترین تامین کننده امگا 3 به صنعت جهانی غذا و نوشیدنی است.

فن آوری پاک جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

انرژی باد

به دلیل سرعت متوسط ​​باد در کانادا، تا 9.51 متر در ثانیه، یک توربین بادی در نوا اسکوشیا می تواند مقادیر زیادی انرژی مقرون به صرفه تولید کند.

انرژی جزر و مدی

خلیج فاندی بر بیش از 100 میلیارد تن آب در هر جزر و مد اثر می گذارد. بیش از مجموع رودخانه های آب شیرین و جریان های جهان. مرکز تحقیقاتی کانادا پیشرو در زمینه انرژی جزر و مدی در نوا اسکوشیا مرکز تحقیقات انرژی واقع شده است.

انرژی خورشیدی

نوا اسکوشیا مکانی عالی برای استفاده از انرژی خورشیدی است، و نشان داده است که میزان رشد نصب پنل خورشیدی در نوا اسکوشیا به طور متوسط ​​80٪ در پنج سال گذشته بوده است.

تحقیقات ذخیره انرژی

با حمایت سرمایه گذارانی مانند بیل گیتس و پیتر فیل، فناوری تحول آفرین لایت سیل می تواند راه حلی برای کاهش وابستگی جهان به سوخت های فسیلی باشد.

تسلا موتورز، همراه با رئیس تحقیقات دانشگاه دالهاوزی کانادا، دکتر چف داهن، همکاری انحصاری در تولید باتری های لیتیوم یون آغاز کرده اند. این اولین همکاری بین تسلا و یک دانشگاه کانادایی است.

سایر زمینه های سرمایه گذاری در نوا اکوشیا

صنعت نفت و گاز

در حال حاضر 2 میلیارد دلار صرف پروژه های نفت و گاز ساحلی در نوا اسکوشیا شده است که سرمایه آن را سرمایه گذاران بین المللی همچون شل و بی پی تامین می کنند. با افزایش سرمایه گذاری در زمینه انرژی قیمت دلار کانادا در نوا اسکوشیا نیز بالاتر می رود و ارزش بیشتری پیدا می کند.

محصولات جنگلی

در نوا اسکوشیا جنگل های زیادی وجود داشته و سابقه ای طولانی در مدیریت پایدار جنگل ها دارد، و بین منافع اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی منابع طبیعی تعادل ایجاد کرده است. بخش جنگل کارفرمای اصلی تولید خمیر کاغذ، کاغذ، الوار، محصولات چوبی و انرژی زیست توده است. هم چنین این امکان فراهم شده است تا با استفاده از نیروی کار بسیار ماهر و تولید محصولات برای بازارهای جهانی، بتوانیم با آنها رقابت کنیم.

ساخت صنایع سنگین

امکانات ارتباطی و تدارکاتی زیرساخت های تولیدی نوا اسکوشیا را به گزینه ای ایده آل برای ارائه خدمات به اروپا و آمریکای شمالی تبدیل کرده اند که یکی از دلایل تولید زیاد محصولات صنعتی مانند لاستیک، محصولات جنگلی و صنعتی (مانند پلاستیک و تولید فلز)، پس از غذاهای دریایی در نوا اسکوشیا محسوب می شود.

هوا فضا و دفاع

نوا اسکوشیا شرکتهای معروف جهانی را که در زمینه دفاع دریایی، کشتی سازی، سونار و نمونه برداری، پشتیبانی ضمن خدمت، امنیت سایبری و آموزش و شبیه سازی فعالیت می کنند، جذب می کند.

خوشه های پیشرو جهت سرمایه گذاری در نوا اسکوشیا

کشتی سازی

صنعت دریایی نوا اسکوشیا، که قدمت آن به قرن 17 برمی گردد، در زمینه های زیر فعالیت می کند.

• طراحی بدنه دستگاه های صوتی

• الکترونیک سیستم

• فناوری های سونار

• ساخت کامپیوتری

سونار و نمونه برداری

نوا اسکوشیا در زمینه آکوستیک، سنسورها و ابزار دقیق تخصص دارد. این زیرشاخه تجهیزات نظارتی را جمع آوری و پردازش می کند، تجهیزاتی که داده ها را برای کاربردهای دریایی جمع آوری و پردازش می کند.

پشتیبانی ضمن خدمت

نوا اسکوشیا یک مرکز ثابت ارائه خدمات ضمن خدمت از جمله تعمیر و نگهداری  و تعمیرات اساسی است. سه قرارداد از چهار قرارداد پشتیبانی ضمن خدمت در نوا اسکوشیا در حال تکمیل است.

امنیت سایبری

بخش فناوری اطلاعات نوا اسکوشیا نیروهای مستعدی دارد که توسط موسسات معتبر دانشگاهی پشتیبانی می شوند.

• برنامه های دانشگاهی مانند علوم کامپیوتر با تخصص امنیت سایبری در دانشگاه دالهاوزی ارائه می شود.

آموزش و شبیه سازی

شرکتهای پیشرو در زمینه آموزش و شبیه سازی در نوا اسکوشیا مستقر بوده و از راه حل های آموزش یکپارچه پشتیبانی می کنند.

• تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی

• طراحی آموزشی

• تولید محتوا

• محیط های یکپارچه یادگیری

• شبیه سازی آموزش

رسانه دیجیتال

رسانه های تعاملی دیجیتال در سال های اخیر در جامعه خلاق نوا اسکوشیا رشد زیادی داشته اند.

مشارکت ها و انجمن ها

صنعت بازی های ویدیویی نوا اسکوشیا تقریباً 400 نفر را در بیش از 20 استودیو استخدام کرده و انجمن توسعه دهندگان بازی ها سهم عمده ای در رشد این صنعت دارد. این صنعت نه تنها از توسعه بازی های ویدئویی و همکاری در صنعت حمایت می کند، بلکه فارغ التحصیلان دانشگاه های نوا اسکوشیا و کالج های محلی را نیز استخدام کرده و برای ارتقای استاندارد های آموزشی مربوطه تلاش می کنند.

 

ارسال شده در ۸ مرداد ۱۴۰۱
  • اشتراک گذاری :
  • 48

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب