بهترین منابع آزمون آیلتس ؛ بهترین کتاب‌ها و منابع آموزشی آنلاین 2021

مهم‌ترین و بهترین منابع آزمون آیلتس کدام منابع هستند؟ در لیست بهترین منابع برای آزمون آیلتس کدام منابع قرار دارند؟ بهترین منابع آزمون آیلتس کدام منابع هستند؟ 

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

اگر دنبال کسب بهترین نتایج در آزمون آیلتس هستید، حتما به‌دنبال بهترین منابع می‌گردید. کتاب‌های فراوانی برای این منظور تألیف شده‌اند. این کتاب‌ها مهم‌ترین منابع برای مطالعه‌اند. منتها غیر از کتاب، می‌توانید از منابع آنلاین مثل وب‌سایت‌ها، تالارهای گفت‌وگو و حتی کانال‌های یوتیوب هم برای آمادگی آزمون آیلتس استفاده کنید. در ادامه، بهترین منابع آزمون آیلتس را معرفی می‌کنیم.

برای اینکه نمره بالا مثلا ۹ در آزمون بگیرید، لازم است به زبان انگلیسی کاملا مسلط باشید؛ یعنی وقتی به زبان انگلیسی حرف می‌زنید یا می‌نویسید، بدون زحمت این کار را انجام دهید. برای این منظور، باید دامنه لغات وسیعی داشته باشید و با اعتمادبه‌نفس بتوانید از آنها استفاده کنید. باید بتوانید کلمات هم‌معنی را بشناسید و در استفاده از آنها در موقعیت‌های مختلف انعطاف‌پذیری داشته باشید.

علاوه بر دامنه لغت، باید گرامر را هم به‌خوبی بشناسید. باید بدانید کجا و چطور از حرف تعریف استفاده کنید. جملاتی بسازید که ساختار آنها صحیح و قابل‌فهم باشد. برای اینکه متن‌های فصیح‌تر و خواناتری در سطح پیشرفته بنویسید، باید دستور زبان را به‌خوبی بلد باشید.

در ادامه، مهم‌ترین و بهترین منابع آزمون آیلتس را در ۲ بخش به شما معرفی می‌کنیم :

  • بخش اول:‌ بهترین کتاب‌ها؛
  • بخش دوم: بهترین منابع آنلاین.

بهترین منابع آنلاین هم در ۳ قسمت به شما معرفی می‌شوند :

    • یک. بهترین دوره‌های آموزشی آنلاین؛
    • دو. بهترین کانال‌های یوتیوب؛
    • سه. بهترین وب‌سایت‌ها برای افزایش تسلط به زبان انگلیسی.

با ما همراه باشید.

بهترین کتاب‌های منبع آزمون آیلتس

بهترین منابع آیلتس - کتاب

راهنمای کمبریج برای آزمون آیلتس
(The Official Cambridge Guide to IELTS)

این کتاب راهنمایی کامل برای آزمون است و سازمان برگزارکننده آزمون (یعنی Cambridge Assessment English) تألیفش کرده است. کتاب شامل ۴ بخش آزمون است: نوشتن، خواندن، صحبت‌کردن و گوش‌دادن.

بهترین آموزش‌های مرحله‌به‌مرحله، نکاتی برای شرکت در آزمون و تمرکز روی توسعه مهارت‌ها، و تست‌های متعدد از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب است. این کتاب بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده از افرادی که خودشان در آزمون آیلتس شرکت کرده‌اند تألیف شده است. همچنین، شما را برای تمام قسمت‌های آزمون آماده می‌کند. برای تمام آزمون‌ها، جواب‌های دقیق و همراه با جزئیات آورده شده است. همراه با یک دی‌وی‌دی ارائه می‌شود که تست‌های اسپیکینگ و لیسنینگ را هم دربرمی‌گیرد.

البته این کتاب برای این منظور طراحی شده است که با ساختار و شیوه آزمون آشنا شوید. برای همین، شاید چیز جدیدی از آن یاد نگیرید؛ به‌خصوص اگر سطحتان بالا باشد.

کمبریج آیلتس ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۳
(Cambridge IELTS 10 – 11 – 12 – 13)

کتاب‌های Cambridge IELTS مجموعه کتاب‌های تست‌های تمرینی کمبریج برای آیلتس (Cambridge Practice Tests) است. این کتاب‌ها شامل ۴ آزمون معتبر آیلتس از Cambridge Assessment English است که تمرینی عالی برای آزمون خواهد بود. این کتاب، با پاسخ به سؤالات زبان‌آموزان، این امکان را به آنان می‌دهد تا با آیلتس آشنا شوند و با استفاده از آزمون‌های معتبر، روش‌های امتحان را تمرین کنند. نسخه Cambridge IELTS 13 در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

حتما بخوانید » تافل یا آیلتس تفاوت آزمون ها کدام بهتر و معتبرتر است؟ 2021

کتاب Cambridge IELTS 12 در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است و ۴ آزمون کامل و معتبر برای هر دو بخش جنرال و آکادمیک آزمون است. هر زبان‌آموزی که قصد دارد در این آزمون شرکت کند، برای آشنایی با تست‌ها باید این کتاب را مطالعه کند.

کتاب Cambridge IELTS 11 شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبان آیلتس جنرال و آکادمیک است. این کتاب مثل سایر کتاب‌های این مجموعه، آزمونی واقعی را با شما تمرین می‌کند.

کتاب Cambridge IELTS 10 فرصتی عالی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا با آیلتس آشنا شوند و با استفاده از آزمون‌های معتبر، روش‌های شرکت در آزمون را تمرین کنند.

این مجموعه آزمون آزمایشی آیلتس را سازندگان آزمون آیلتس از انتشارات کمبریج منتشر کرده‌اند.
نسخه‌های ۱۴ و ۱۵ Cambridge IELTS هم به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ منتشر شده‌اند.

کتاب English Collocations in Use

اگر دوست دارید مثل گوینده‌ای نیتیو صحبت کنید، حتما باید این کتاب را مطالعه کنید. این کتاب با ۶۰ درس، که به موضوعات مختلف پرداخته، کمک می‌کند شیوه صحبت‌کردنتان را تقویت و در نوشتن به زبان انگلیسی پیشرفت کنید. هر درس ۲ صفحه است که شامل آموزش و تست است. در مجموع، ۱۵۰۰ همایند یا ترکیب تازه در این کتاب آموزش داده شده است.

این کتاب برای زبان‌آموزان آیلتس که در سطح متوسط به بالا قرار دارند مناسب است.

کتاب English Vocabulary in Use

این مجموعه از کتاب‌های آموزشی زبان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه آموزش کلمات‌اند. سطوح مختلفی دارند، از مبتدی تا پیشرفته. اگر می‌خواهید دامنه لغات خود را افزایش دهید، این کتاب بهترین انتخاب است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به توضیح کامل کلمات و تمرین‌هایی برای تثبیت معنای آنها در ذهن اشاره کرد.

کتاب دارای ۱۰۰ بخش است و تقریبا ۳هزار لغت جدید را شامل می‌شود.

حتما بخوانید


کتاب New Insight into IELTS

بهترین منابع آیلتس - کتاب نیو اینسایت

این کتاب آمادگی کامل برای شرکت در آزمون را ایجاد می‌کند. با بررسی مرحله‌به‌مرحله تست‌ها، این دوره آموزشی به‌مرور مهارت‌های لازم برای شرکت در آزمون را در زبان‌آموز ایجاد می‌کند. این دوره شامل جزئیات و توضیحات دقیق درمورد آزمون و پاسخ‌های کلیدی و کامل به تست‌هاست، که هم برای آموزش در کلاس مناسب است و هم برای مطالعه فردی.

سطح کتاب برای کسانی مناسب است که اکنون در حد نمره ۶ خودشان را ارتقا داده‌اند. برای داوطلبان هر دو آزمون آکادمیک و جنرال مناسب است.

کتاب Barron’s IELTS Practice Exams

این کتاب یکی از بهترین منابع آزمون آیلتس و انتخاب اول زبان‌آموزان است. کتاب همراه با فایل صوتی ارائه می‌شود و هر بار نسخه جدیدی از آن منتشر می‌شود. راهبردها و نکات مهم درمورد آزمون را می‌توانید در این کتاب پیدا کنید. کلمات ضروری که در این کتاب گنجانده شده و جامع‌بودن کتاب از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

البته این کتاب برای کسانی که کاملا مبتدی‌اند طراحی نشده است.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

این کتاب تمام لغاتی را که برای شرکت در آزمون و کسب نمره ۶٫۵ به بالا نیاز دارید پوشش می‌دهد. علاوه بر این، آزمون‌های تستی هم برای زبان‌آموزان دارد. علاوه بر آموزش لغات با راهبردهای ساخت دامنه لغات، این کتاب نکات مفیدی برای موفقیت در آزمون دارد و یکی از بهترین منابع برای شروع آیلتس است.

Cambridge Grammar for IELTS

این کتاب برای تسلط بر گرامر انگلیسی یا دستور زبان آزمون آیلتس مناسب است و البته مهارت‌های لیسنینگ یا گوش‌دادن را در زبان‌آموزان تقویت می‌کند. نمونه‌های متعددی از آزمون‌های مهارت‌های مختلف زبان از هر دو آزمون آکادمیک و جنرال آیلتس دارد. توضیحات کامل گرامری آن برای ایجاد آمادگی آزمون آیلتس کامل است.

حتما بخوانید » ثبت نام آزمون GRE جنرال 2021 آموزش و کسب آمادگی برای آن

مجموعه کتاب IELTS Advantage

این مجموعه کتاب برای مهارت‌های چهارگانه زبان به‌صورت جداگانه تألیف شده است.

  • کتاب IELTS Advantage: Writing Skills

این کتاب منبعی جامع برای زبان‌آموزانی است که می‌خواهند به نمره ۷ یا بالاتر در بخش رایتینگ آزمون آیلتس آکادمیک دست یابند. در این کتاب، زبان‌آموزان از طریق تمرین‌های مختلف، مرحله‌به‌مرحله راهنمایی می‌شوند. مؤلفان کتاب سال‌ها تجربه در راهنمایی زبان‌آموزان برای شرکت در این آزمون دارند.

  • کتاب IELTS Advantage: Reading Skills

این کتاب برای زبان‌آموزانی مناسب است که می‌خواهند در آزمون ریدینگ آیلتس آکادمیک نمره ۶٫۵ تا ۷٫۵ یا بالاتر بگیرند. این کتاب با تمرکز بر توسعه لغات و آموزش اصطلاحات، زبان‌آموزان را برای موفقیت در بخش خواندن آزمون آماده می‌کند. مجموعه‌ای از راهبردها برای بهتر خواندن و راحت‌تر فهمیدن متون در این کتاب گنجانده شده است.

  • کتاب IELTS Advantage: Listening & Speaking Skills

این کتاب بهترین منبع یادگیری برای داوطلبانی است که می‌خواهند در بخش لیسنینگ و اسپیکینگ آیلتس نمره ۶٫۵ یا بالاتر بگیرند. زبان‌آموزان در چند مرحله با منابع خوبی که در موضوعات مختلف دسته‌بندی شده‌اند، این دو مهارت را تمرین می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های Improve your IELTS Skills

این مجموعه کتاب نیز مثل کتاب قبل برای هر مهارت جداگانه تألیف شده است و یکی از بهترین منابع خودخوان آیلتس است. این کتاب برای زبان‌آموزانی است که می‌خواهند نمره ۴٫۵ تا ۷٫۵ بگیرند. این مجموعه دارای ۳ دوره آمادگی آزمون است. مهارت‌های توسعه زبان، تکنیک‌های آزمون و منابع آموزشی مختلف برای کسب نمره بالاتر در این آزمون در کتاب گنجانده شده است.

برای اینکه بهترین نتیجه را از این کتاب بگیرید بهتر است که هر سه جلد این مجموعه یعنی Reading ،Writing و Listening & Speaking را مطالعه کنید.

کتاب Cambridge IELTS Trainer with Answers

این کتاب شامل ۶ آزمون آزمایشی کامل همراه با راهنمایی‌ها آسان و مرحله‌به‌مرحله از طرف متخصصان زبان است. نکاتی که برای شرکت در آزمون در این کتاب آمده موفقیت شما را تضمین می‌کند. دو آزمون اول کاملا راهنمایی‌شده است و توصیه‌های قدم‌به‌قدم برای جواب‌دادن به هر بخش از آزمون دارد. فعالیت‌های تمرینی، بیشتر شامل مجموعه‌ای از تست‌های واقعی است و روی بخش‌هایی تمرکز کرده که معمولاً زبان‌آموزان با مشکل بیشتری مواجه‌اند.

کتاب English Grammar in Use

این کتاب یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش زبان در دنیاست. انتشارات دانشگاه کمبریج منتشرش کرده و برای مطالعه به شکل خودخوان مناسب است. این کتاب خودخوان برای زبان‌آموزان در سطح متوسط تا پیشرفته مناسب است. دارای ۱۳۶ بخش ۲صفحه‌ای است که گرامر انگلیسی را توضیح داده و تمرینات متعددی برای یادگیری آن آورده است.

اگر می‌خواهد نمره ۶ یا بالاتر در این آزمون بگیرید، حتما این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب Simone Braverman’s Target Band 7

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند نمره بالایی در آزمون آیلتس بگیرند مناسب است؛ راهبردها و نکات دقیق و واضحی دارد که یادگیری آنها ساده است و به‌راحتی می‌توانید برای موفقیت در آزمون از آن استفاده کنید. کتاب را کسانی نوشته‌اند که خودشان در این آزمون شرکت کرده‌اند. برای مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، راه‌حل‌هایی ارائه کرده است و یکی از بهترین منابع برای آزمون آیلتس جنرال است.

این کتاب شامل نکاتی درمورد مهارت‌های مختلف شرکت در آزمون است، از جمله اینکه چطور زمان خود را به‌درستی مدیریت کنید. تنها نکات منفی کتاب این است که بعضی از تست‌های نمونه پاسخی ندارند. آزمون‌های کامل آیلتس هم در آن گنجانده نشده است.

کتاب IELTS Practice Tests Plus 2

منابع آزمون آیلتس

منابع آزمون آیلتس

این کتاب شامل تمام ۴ بخش آزمون و راهبردهایی برای گرفتن بیشترین نمره است. هم داوطلبان آزمون جنرال و هم آزمون آکادمیک می‌توانند از این کتاب استفاده کنند. آزمون‌ها پاسخ‌های ساده و قابل‌فهم همراه با توضیحات بیشتر دارد. ۶ تست کامل آیلتس در این کتاب گنجانده شده است. البته این کتاب هیچ نکته آموزشی جدیدی را مطرح نمی‌کند و فقط به بیان راهبردهای شرکت در آزمون بسنده می‌کند.

منابع آزمون آیلتس

برای اینکه بهترین نتیجه را در آزمون بگیرید، به این کتاب اکتفا نکنید و حتما آن را همراه با منابع دیگر مطالعه کنید.

کتاب Cambridge IELTS 15 Academic Student’s Book

دیدن تست‌های معتبر و نمونه‌های آزمون بهترین روش برای این است که از قبل بدانید قرار است در امتحان انتظار چه سؤالاتی را داشته باشید. این کتاب برای داوطلبان آزمون آکادمیک آیلتس طراحی شده است. شامل ۴ آزمون است و یک بخش کامل برای پاسخ‌گویی دارد که کمک می‌کند برای آزمون آمادگی لازم را کسب کنید. توضیحات این کتاب جزئی و دقیق است و در مجموع برای کسانی که مبتدی‌اند چندان مناسب نیست.

حتما بخوانید » تقویت اراده و تسلط بر تمایلات خود با 33 راهکار علمی

کتاب IELTS Trainer

این کتاب شامل ۶ آزمون کامل آیلتس است که مرحله‌به‌مرحله شما را برای آزمون آماده می‌کند. این کتاب یکی از بهترین گزینه‌ها برای مطالعه سلف استادی برای آزمون است. شامل فایل‌های صوتی برای تست‌های شنیداری است. پاسخ کامل سؤال‌ها ارائه شده است. این کتاب فقط برای داوطلبان آزمون آکادمیک است و روی گرامر تمرکز ندارد.

کتاب
Mometrix IELTS Book for General Training and Academic

این مجموعه شامل نکات، راهبردها و ویدئوهای آموزشی است. چهار بخش آزمون آیلتس را پوشش می‌دهد. به‌خاطر نکات و ویدئوهای آموزشی، برای مطالعه سلف استادی هم مناسب است.

کتاب Check Your English Vocabulary for IELTS

یکی از کتاب‌هایی که برای افزایش دامنه لغات خود می‌توانید استفاده کنید همین کتاب است. هم برای داوطلبان آزمون آکادمیک مناسب است و هم برای داوطلبان آزمون عمومی. این کتاب دامنه وسیعی از کلمات را در بر گرفته است تا با یادگیری آنها بتوانید نمره خود در آزمون را افزایش دهید.

این کتاب برای زبان‌آموزان در سطح متوسط مناسب است و برای مبتدی‌ها نیست. به‌علاوه، فقط روی لغات تمرکز دارد و برای آمادگی برای مهارت‌های دیگر آزمون به منابع دیگر نیاز دارید.

کتاب Focus on IELTS Foundation: Foundation Coursebook

این کتاب منبعی عالی برای افزایش مهارت‌های زبان انگلیسی و مطالعه برای گرفتن بیشترین نمره در آزمون آیلتس است. منابع آموزشی و متن‌های جالبی در آن گنجانده شده است و پروژه‌هایی برای بهبود مهارت‌های زبانی در خارج از کلاس ارائه می‌کند. این کتاب یک سی‌دی آموزشی هم دارد که شما را برای آزمون شنیداری آیلتس آماده می‌کند. از این کتاب می‌توانید برای آمادگی کامل در آزمون استفاده کنید.

یکی از نقاط ضعف کتاب این است که روی گرامر تمرکز ندارد و برای افزایش مهارت خود در این بخش از زبان انگلیسی باید منابع دیگر را مطالعه کنید. این کتاب بیشتر برای آموزش در کلاس مناسب است و اگر بخواهید خودتان به شکل خودخوان یا سلف استادی برای آزمون آماده شوید، منابع بهتری وجود دارد.

کتاب IELTS Vocabulary Masterclass 8.5

اگر محدودیت دامنه لغات یکی از مهم‌ترین مشکلات شما در آزمون‌های زبان است، این کتاب بهترین گزینه برای ارتقای این بخش از مهارت‌هایتان است. صدها لغت ضروری در این کتاب گنجانده شده و شامل کلماتی است که احتمالا در آزمون آیلتس آنها را می‌بینید و می‌شنوید. مجموعه‌ای از افعال مرکب، کلمات آکادمیک، واژگان خاص و البته واژگان گفتاری در این کتاب گنجانده شده است.

با کمک این کتاب می‌توانید هر چهار مهارت زبان شامل مهارت شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن را تقویت کنید. تمرین‌های دسته‌بندی‌شده همراه با توضیحات دقیق دارد. همچنین، این کتاب تمرین‌ها و یادداشت‌هایی مخصوص دارد درمورد آزمون و راهبردهای موفقیت در آن.

کتاب IELTS 5 Practice Tests by Simone Braverman

منابع آزمون آیلتس

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس

این کتاب برای کسانی مناسب است که دوست دارند قبل از آزمون تست‌های مختلف را ببینند. شامل ۵ آزمون کامل آیلتس است و بخش‌هایی که برای مهارت شنیداری نیاز دارید برای دانلود ارائه شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب این است که آزمون‌های معتبر و مشابه آیلتس دارد.

کتاب IELTS Prep Plus by Kaplan

این کتاب شامل ۶ آزمون کامل آیلتس آکادمیک و دو آزمون عمومی است. بررسی‌های عمیق و دقیقی از کل آزمون دارد، هم آکادمیک و هم جنرال. راهبردهای شرکت در آزمون و تمرین‌هایی مشابه آزمون برای هر چهار بخش آزمون آکادمیک و جنرال در آن گنجانده شده است. به‌علاوه، شامل فایل‌های صوتی است که برای تقویت مهارت‌های شنیداری و مکالمه می‌توانید از آن استفاده کنید.

بهترین منابع آنلاین آزمون آیلتس

منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس

منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس

حتما بخوانید » مهاجرت به نوا اسکوشا کانادا هزینه زندگی اجاره خانه و…

امروزه به‌لطف اینترنت، علاوه بر کتاب، می‌توانید به منابع دیگری دسترسی پیدا کنید که شما را کاملا برای این آزمون آماده می‌کنند. هم دوره‌های آموزشی کامل در اینترنت وجود دارد و هم ویدئوهای آموزشی برای هر بخش از آزمون. منابع آنلاین آمادگی برای آزمون آیلتس شامل دوره‌های آموزشی آنلاین، کانال‌های یوتیوب و وب‌سایت‌ها و تالارهای گفت‌وگو است که می‌تواند کامل‌کننده‌ منابع کتبی آزمون باشد.

یک. دوره‌های آموزشی

دوره‌های آموزشی آنلاین بهترین منابع خودآموز آیلتس هستند. در ادامه، چند منبع آنلاین برای آمادگی آزمون آیلتس را معرفی می‌کنیم که در صورت امکان می‌توانید از آنها استفاده کنید.

۱. دوره آموزشی آنلاین Magoosh IELTS Online Prep

یکی از بهترین دوره‌های آموزشی آنلاین و تعاملی برای آمادگی آزمون آیلتس همین دوره است. ویژگی‌های مهم این دوره عبارت‌اند از:

  • به بیش از ۶۰۰ تست آزمایشی دسترسی خواهید داشت؛
  • هم برای آزمون آیلتس و هم برای آزمون جنرال مناسب است؛
  • نقاط ضعف و مشکلات رایج زبان‌آموزان و روش‌هایی برای حل آنها ارائه می‌شود؛
  • درس‌های ویدئویی کامل و دقیقی وجود دارد که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد؛
  • تیمی پاسخ‌گو شامل مربیان باتجربه دارد که از طریق ایمیل به سؤالات شما پاسخ می‌دهند؛
  • در هرجا و هر زمان می‌توانید از طریق رایانه یا موبایل (اندروید، آی‌او‌اس، مک و ویندوز) به آموزش‌ها دسترسی پیدا کنید.

دوره آموزشی Complete IELTS Prep Course در وب‌سایت Udemy

منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس

منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس منابع آیلتس

یودمی یک پلتفرم آنلاین دوره‌های آموزشی است که در زمینه‌های مختلف مطالب آموزشی دارد. دوره کامل آیلتس در این وب‌سایت بیش از ۹۴هزار زبان‌آموز داشته است. این دوره، هم برای آزمون جنرال و هم برای آزمون آکادمیک آیلتس مناسب است. بیش از ۹هزار نفر به این دوره ۵ ستاره داده‌اند.

دوره آموزشی Road to IELTS Official Course

این دوره آموزشی را British Council ارائه داده است و اگر دنبال منبعی معتبر برای آمادگی آزمون آیلتس هستید، بهترین گزینه است. بیش از ۵میلیون داوطلب آیلتس این دوره آموزشی را انتخاب کرده‌اند و گذرانده‌اند. این دوره شامل ۳۶ تست آموزشی همراه با جواب کامل است. ویدئوی آزمون مکالمه ۵ داوطلب در این دوره قرار دارد. آزمون تشخیصی رایگان هم دارد.

کانال‌های یوتیوب

منابع آزمون آیلتس

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس

در یوتیوب می‌توانید کانال‌های متعددی بیابید که نکات فراوانی درمورد آزمون آیلتس، گرامر، لغات و سایر موارد مربوط به آزمون را با جزئیات و دقیق آموزش می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی کانال‌های یوتیوب این است که به‌رایگان در اختیار شما قرار دارند و ویدئویی‌بودن آموزش‌ها باعث می‌شود که بدون کمک مربی راهنما بتوانید خودتان را برای امتحان آماده کنید.

این شما و این لیست بهترین کانال‌های یوتیوب برای آمادگی آزمون آیلتس:

  • IELTS Essentials from IDP
    این کانال پلی‌لیست‌های متعددی برای آموزش منابع آزمون آیلتس دارد، از جمله نمونه‌های واقعی آزمون مکالمه.
  • IELTS Official
    ویدئوهای مفیدی مثلا جلسات آموزشی و توصیه‌های کارشناسان در این کانال وجود دارد.
  • IELTS Simon
    در این کانال نکاتی برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون مطرح شده است.
  • IELTS Liz
    در این ویدئوها نکات جالبی درمورد زبان، اشتباهات رایج زبان‌آموزان و… مطرح می‌شود.
  • IELTS Advantage
    در این کانال می‌توانید نکات و توصیه‌هایی برای تمام بخش‌های آزمون آیلتس پیدا کنید.

بهترین وب‌سایت‌ها برای افزایش تسلط به زبان انگلیسی

منابع آزمون آیلتس

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس

برای اینکه بتوانید نمره کامل را در آزمون آیلتس بگیرید، باید زبان انگلیسی را کاملا درک کرده باشید. این توانایی با خواندن کتاب آموزشی به دست نمی‌آید. بهترین کتاب‌های آموزشی می‌توانند شما را به نمره ۷ تا ۷٫۵ برسانند. در نتیجه، باید خودتان را در زبان انگلیسی غرق کنید. به این معنا که زبان باید بخشی از زندگی روزمره شما باشد.


حتما بخوانید » قرارداد طراحی وب 18 نکته مهم قبل از انعقاد قرارداد ⓲


کتاب متفرقه بخوانید، وب‌سایت‌های انگلیسی را بخوانید، پادکست‌های انگلیسی گوش دهید، با افراد انگلیسی‌زبان چت کنید، و در مجموع تصور کنید زبان دیگری جز انگلیسی بلد نیستید.

برای این منظور وب‌سایت‌های زیر می‌توانند منبع خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی باشند:

سخن پایانی

آموزش اصول مطالعه درسی - روش PQ6R برای یادگیری بهتر | فرادرس

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس

برای شرکت در آزمون‌های زبان منابعی که در اختیار دارید نقش مهمی دارند؛ اما بیشتر از منابع آموزشی، تلاش و مطالعه شما است که اهمیت پیدا می‌کند. بهترین منابع آزمون آیلتس بدون اینکه آنها را مطالعه کنید و برایشان وقت بگذارید ارزشی ندارند. یک یا چند مورد از این منابع را انتخاب کنید و شروع کنید. مطمئن باشید هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی‌ماند.

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع

منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع آزمون آیلتس منابع

اگر در حال مطالعه برای شرکت در آزمون آیلتس هستید یا سابقه شرکت در آن را دارید، خوب است تجربیات خودتان را با ما و مخاطبان در میان بگذارید. آگاهی از روش‌های موفقیت‌آمیز شما می‌تواند برای خیلی‌ها راه‌گشا باشد.


در ادامه بخوانید: » زندگی بهتر 28 تکنیک ساده و مؤثر برای داشتن زندگی بهتر 2021


منابع » ieltsmaterialedvoy brightlinkprepquora
ارسال شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • اشتراک گذاری :
  • 32

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب