کیش و قشم و رزرو یک اقامتگاه مناسب

کیش و قشم و رزرو یک اقامتگاه مناسب

کیش و قشم و رزرو یک اقامتگاه مناسب

جزیره کیش و قشم دو تا از جزایر معروف و بزرگ خلیج فارس هستند که جزئی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران محسوب می‌شوند. قشم با طبیعت و جاذبه‌های گردشگری طبیعی خاص خود هر ساله مورد توجه تعداد زیادی از گردشگران قرار می‌گیرد. جزیره کیش به هتل‌ها، تفریحات خاص و پاساژها و مال‌های خاص خود معروف است و مانند جزیره قشم هر ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی برای گردش در این جزیره‌ها سفر می‌کنند.

اگر تصمیم به سفر به کیش یا قشم گرفته‌اید و تمایل به اقامت در محیطی شیک و راحت دارید، اجاره سوئیت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. با اجاره محل اقامت در این جزایر، می‌توانید لحظاتی آرام و لذت بخش را در طول اقامت خود تجربه کنید.

سوئیت‌ها در کیش و قشم یکی از بهترین اقامتگاه‌ها محسوب می‌شوند. به این دلیل که این جزایر به ارائه امکانات لوکس و نوآورانه متکی شده‌اند. در ادامه قصد داریم این نوع اقامتگاه‌ها را در این دو جزیره بررسی کنیم.

سوئیت‌های جزیره کیش و قشم

این دو جزیره علاوه‌بر داشتن ویژگی‌های طبیعی خاص و زیبا دارای سوئیت‌هایی هستند که با داشتن شکل سنتی و فرهنگی غنی دارای امکاناتی به‌روز هستند که باعث می‌شوند اقامت شما در این جزایر باعث آشنایی شما با غذا و فرهنگ قسمت جنوبی کشور شود و علاوه‌بر آن احساس راحتی کامل بکنید تا سفرتان برای شما لذت بخش و خاطره انگیز بشود.

مزایای اجاره سوئیت یا خانه در کیش

عده زیادی از افراد اعتقاد دارند که سفر به جزیره کیش بسیار هزینه‌بر است. این دیدگاه تقریبا درست نیست چون که شما می‌توانید ویلا در جزیره کیش اجاره کنید و سفرتان را به صورت اقتصادی‌تر تجربه کنید.

این سوئیت‌ها با تجهیزاتی چون آشپزخانه و لوازم آشپزی که در دسترس ویلاهای ساحلی قرار دارند ،نیازی نیست کلیه وعده‌های غذایی خود را در رستوران مصرف کنید و با تهیه لوازم اولیه آن‌ها می‌توانید آشپزی کنید و غذاهای خانگی بخورید.

امکانات این نوع ویلا کیش بسیار متنوع هستند و با توجه به ابعاد، موقعیت جغرافیایی و تعداد افرادی که آن را میزبانی می‌کنند، هزینه‌های متفاوتی دارند. هر چند در همه این ویلاها ،امکانات ابتدایی نظیر آب، برق، گاز، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تختخواب، سرویس بهداشتی و حمام موجود است، اما برخی از آن‌ها با داشتن امکانات بیشتر، حضور در آن‌ها را برایتان جذاب‌تر و آرامش‌بخش‌تر می‌کند. فاصله‌ای نزدیک تا ساحل، چشم‌انداز ساحلی و وجود امکاناتی چون فضای سبز، گل‌ها، استخر، سونا، جکوزی و میز پینگ‌پنگ می‌تواند به یک خاطره رویایی از سفر به جزیره کیش برای شما تبدیل شود.

مزایای اجاره سوئیت یا ویلا قشم

معروف است که قشم جزیره‌ای است که تمام زیبایی‌های هفتگانه را در خود جای داده و بزرگ‌ترین جزیره ایران بوده و مانند یک الماس درون خلیج فارس می‌درخشد. قشم جزیره‌ای با مردم خونگرم، زیبایی‌های بی‌انتها، غذاهای محلی بی‌نظیر‌، بازارهای محلی، صنایع دستی زیبا و فرهنگی غنی است که به عنوان مقصدی برای سفر شما می‌تواند بی‌نظیر باشد‌.

تنوع اقامتگاه‌ها در جزیره قشم فراوان است. از انواع سوئیت‌ها، خانه‌های بوم گردی، ویلا قشم در انواع موقعیت‌های مکانی با قیمت‌های مناسب، شما قادر هستید با توجه به سلیقه، نیازها و بودجه سفرتان، هر کدام را اجاره نمایید.
از بین تمام این اقامتگاه‌ها، سوئیت‌های ساحلی در قشم ویژگی‌ها و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند و تجربه سفرتان را دو چندان می‌کنند.

بعضی از این سوئیت‌ها دقیقاً در لب ساحل قرار دارند و شما می‌توانید صدای موج‌ها را از اتاق خود بشنوید و از آب و هوای این موقعیت‌ مکانی لذت تمام را ببرید. وجود تجهیزاتی مانند یخچال ،ماشین لباسشویی، اجاق گاز، لوازم آشپزی و موارد دیگر وجود یک اتاق خواب، کنار امکان آشپزی کردن و شستن لباس‌ها، منجر به کاهش هزینه‌های سفر خواهد شد. این‌ موضوعات برای شما یک فضای کاملاً شخصی را آماده می‌کنند که می‌توانید با آرامش کامل و در آن به دور از هیاهو و صدا استراحت کنید.

Shape1

روش‌های اجاره سوئیت قشم و سوئیت کیش

اگر قصد اجاره سوئیت قشم و کیش را دارید و ترجیح شما سکونت در این نوع اقامتگاه‌ها است، دو روش کلی برای اجاره وجود دارد که در ادامه قصد داریم به صورت کلی آن‌ها را بررسی کنیم.

حضوری از دکه‌های اجاره سوئیت یا املاکی‌ها

یک انتخاب شما این است که بعد از حضور در جزیره کیش یا قشم به بنگاه‌ها و دکه‌های اجاره سوئیت مراجعه کنید و برای اجاره اقدام کنید. این روش وا حدودی روشی سنتی محسوب می‌شود و امکان دارد زمان بیشتری از شما بگیرد و یا در نهایت نتوانید آن ویلا و سوئیت مدنظر خود را با فصا و امکانات مناسب پیدا کنید. در این روش بائو حواستان به قوانین و شرایط اقامتگاه‌ها باشد تا در سفرتان برای شما اختلال ایجاد نکند. سعی کنید همه جوانب را بررسی کنید تا از اقامتگاه هود مطمئن باشید.

اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در قشم و کیش

روش دیگری که امروزه مرسوم‌تر است، اجاره ویلا به صورت آنلاین است. شما می‌توانید در سایت‌هایی مانند دیوار، میهمان شو یا شیپور دنبال سوئیت‌هایی بگردید که برای اجاره قرار داده شده‌اند.

در این سایت‌ها می‌توانید امکانات، موقعیت مکانی، نظرات کاربران و هزینه اجاره ویلا را با توجه به تعداد نفراتی که برای رزرو مد نظر دارید بررسی کنید و ویلایی که برای شما مناسب است را انتخاب و رزرو کنید. در این سایت‌ها نیز قوانین خاصی وجود دارد که باید آن‌ها را رعایت کنید تا بتوانید سفری دل‌نشین و لذت بخش را برای خود و خانواده خود بسازید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد دو جزیره قشم و کیش را بررسی کنیم با توجه به امکانات و ویزگی‌های طبیعی‌ای که این دو جزیره دارند دو تا از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شوند. به صورت کلی اگر قصد سفر به این دو جزیره را دارید باید بدانید که اجاره ویلا و سوئیت نسبت به رزرو هتل برای شما مناسب‌تر و به صرفه‌تر خواهد بود. شما می‌توانید از روش‌های مختلف برای اجاره ویلا و سوئیت استفاده بکنید که رزرو اقامتگاه میهمان شو، روشی منطقی‌ و مطمئن است.

ارسال شده در ۱۹ دی ۱۴۰۲
  • اشتراک گذاری :
  • 12

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب