آب کردن شکم بدون ورزش با 44 روش جادویی

بهترین راهکارها برای آب کردن شکم بدون ورزش کدام راهکارها میباشند؟ چگونه شکم را بدون ورزش آب کنیم؟ در لیست 44 روش جادویی برای آب کردم شکم کدام روش ها قرار دارند؟

در ادامه پاسخی جامع به این سوالات خواهیم داد،همراه مجله اینترنتی ماهتوتا باشید.

مشکلی که این روزها خیلی از زنان و مردان با آن مواجه هستند، بزرگ بودن شکم است. اگر چربی شکمتان زیاد باشد، تناسب اندامتان به هم می‌ریزد. علاوه بر این سلامتی بدنتان به خطر میفتد و در معرض ابتلا به انواع بیماری‌ها قرار می‌گیرید.

اگر شاغل هستید یا به هر دلیلی نمی‌توانید وقت زیادی را به ورزش کردن اختصاص دهید، مقاله‌ی درستی را برای خواندن انتخاب کرده‌اید.امروز تصمیم داریم شما را با 44 راهکار‌ آسان اما اثرگذار برای صاف کردن شکم بدون نیاز به ورزش کردن آشنا کنیم.تا پایان مقاله از مجله اینترنتی ماهتوتا در کنار ما باشید تا به شما کمک کنیم به شکمی صاف دست پیدا کنید.

شکر مصرفی خود را کاهش دهید

آب کردن شکم

آب کردن شکم

حتما می‌دانید که زیاده‌روی در مصرف شکر می‌تواند شما را در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌های خطرناک قرار دهد. با انجام کارهای ساده می‌توانید میزان شکر مصرفیتان را کم کنید؛ برای مثال به جای مصرف آب‌میوه که قند، طعم‌دهنده، رنگ و کالری زیادی دارد، میوه مصرف کنید. هر زمان که هوس خوردن شیرینی‌جات کردید، سعی کنید خوراکی‌هایی را میل کنید که شکر کمتری دارند؛ به‌عنوان مثال می‌توانید میوه‌های شیرین را برای رفع هوس خوردن شیرینی‌جات مصرف کنید.

آب کردن شکم

حتما بخوانید » صاف کردن شکم در سریع‌ترین زمان ممکن 20 ترفند علمی ساده

مصرف ویتامین C را افزایش دهید

ویتامین C نوعی آنتی‌اکسیدان است که با استرس اکسیداتیو مبارزه می‌کند و شما را از بیماری‌های مختلف دور نگه می‌دارد. میوه‌ها و سبزیجاتی مانند پرتقال، لیموترش، لیموشیرین، فلفل‌دلمه‌ای، کلم‌بروکلی، کلم‌پیچ، گریپ‌فروت و کیوی همگی منابع خوبی از ویتامین C به شمار می‌روند. علاوه بر این مواد معدنی مثل کلسیم، پتاسیم، منیزیم و زینک (روی) دارند. ویتامین C به هضم و حفظ سطح فشار خون در محدوده‌ی طبیعی کمک می‌کند. هر روز دست‌کم یک نوع میوه‌ بخورید که حاوی ویتامین C زیادی است.

حتما بخوانید » لاغری سریع شکم بدون ورزش ؛ خوراکی‌های مفید و عادات روزمره 2021

بدنتان را هیدراته نگه دارید

آب کردن شکم

آب کردن شکم

نوشیدن دست‌کم ۸ لیوان بزرگ آب در طول روز نه تنها بدن را هیدراته کرده و سموم را از بدن خارج می‌کند، بلکه به شما در کاهش وزن، به‌ویژه در ناحیه‌ی میان‌تنه کمک می‌کند. نوشیدن مایعات به مقدار کافی در طول روز مانع از نفخ پیش از قاعدگی می‌شود. قبل از اینکه غذا بخورید، آب بنوشید. حواستان باشد دقیقا بعد از ناهار یا شام آب ننوشید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد آب بخورید. هرچه بیشتر آب بنوشید، سموم بیشتری از بدنتان خارج می‌شود و وزن بیشتری از دست می‌دهید.

حتما بخوانید » تقویت اراده برای لاغری ؛ 6 راهکاری که به شما قدرت می‌دهد

پروتئین بیشتری مصرف کنید

خوردن پروتئین باکیفیت به کاهش چربی میان‌تنه کمک می‌کند، چون پروتئین در سوخت‌وساز و کاهش گرسنگی اثرگذار است.

از جمله منابع پروتئین که می‌توانید در رژیم غذایی خود جای دهید می‌توانیم به ماهی پخته، مرغ، عدس و قارچ اشاره کنیم. توصیه می‌شود سبزیجات را هم به رژیم غذایی خود اضافه کنید. حواستان باشد در مصرف پروتئین زیاده‌روی نکنید، وگرنه ممکن است دچار نقرس شوید.

حتما بخوانید » معرفی بهترین قرص های لاغری ، فواید ، عوارض و نکاتی که باید بدانید 2021

از مصرف مواد غذایی حاوی نشاسته‌ خودداری کنید

نان سفید، برنج، پاستا، نودل، ذرت، آرد ذرت، سیب‌زمینی و… همگی حاوی مقدار زیادی نشاسته هستند. نشاسته در بدن به قند تجزیه می‌شود. اگر قند به مقدار زیاد در بدن جمع شود، به‌عنوان چربی ذخیره می‌شود. برای اینکه به شکم صاف دست پیدا کنید، باید دور مواد غذایی حاوی نشاسته‌ی زیاد را خط بکشید و به دنبال جایگزین‌های سالم‌تر باشید. برای مثال می‌توانید به جای برنج سفید از برنج قهوه‌ای استفاده کنید.

حتما بخوانید » بهترین زمان خوردن شام برای لاغری چه زمانی است؟

بدنتان را پاکسازی کنید

نفخ و یبوست عارضه‌های آزاردهنده‌ای هستند که افراد به دلایل مختلف دچار آن‌ها می‌شوند. مصرف نوشیدنی‌های دتاکس از طریق افزایش نیاز به ادرار کردن باعث خارج شدن سموم از بدن می‌شوند. هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوید، اول از همه یک لیوان آب گرم بنوشید. علاوه بر این می‌توانید رژیم روزه‌ی متناوب یا رژیم ۸ ساعته را دنبال کنید که به کاهش وزن کمک قابل‌توجهی می‌کنند.

حتما بخوانید » کاهش وزن و لاغری سریع با 18 راهکار مفید و مؤثر

کربوهیدرات‌های سالم را مصرف کنید

انتخاب درست منابع کربوهیدرات برای آب کردن چربی شکم

لازم نیست برای کاهش وزن مصرف کربوهیدرات را به‌طور کامل قطع کنید. کربوهیدرات به بدن انرژی و مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی می‌دهد که همگی خواص زیادی دارند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که منابع کربوهیدرات را به‌درستی انتخاب کنید. برنج قهوه‌ای، نان تیره و… همگی می‌توانند به کاهش چربی شکم کمک کنند. غلات سبوس‌دار سرشار از فیبر هستند و باعث می‌شوند برای مدت زمان طولانی‌تر احساس سیری کنید.

حتما بخوانید » کاهش وزن با هدف‌گذاری صحیح،13روش لاغری اسمارت❶

مصرف پروبیوتیک‌ها را فراموش نکنید

پروبیوتیک‌ها برای دستگاه گوارش مفید هستند و باعث می‌شوند غذا به‌خوبی تجزیه شود. این موضوع به پیشگیری از مشکلات گوارشی کمک می‌کند. بهترین کاری که می‌توانید برای رسیدن به اهداف خود در کاهش وزن انجام دهید این است که پروبیوتیک‌ها یا باکتری‌های خوب را در رژیم غذایی خود جای دهید. از جمله منابع خوب پروبیوتیک‌ها می‌توانیم باترملیک و ماست را نام ببریم. حتی می‌توانید مکمل پروبیوتیک هم مصرف کنید؛ با این حال بهتر است منابع طبیعی پروبیوتیک‌ها را میل کنید‌.

لاغری شکم بدون ورزش

حتما بخوانید » کاهش وزن زنان بالای ۴۰ سال 10 توصیه طلایی لاغری

زیاد پیاده‌روی کنید

از مجعزه‌های پیاده‌روی برای کاهش وزن و کالری‌سوزی غفلت نکنید. اگر روزی ۳۰ دقیقه پیاده‌روی کنید، سوخت‌وساز بدنتان افزایش و سایز دور کمرتان کاهش پیدا می‌کند. تا جایی که می‌توانید به جای استفاده از ماشین پیاده‌روی کنید. علاوه بر این بهتر است به جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که یک پیاده‌روی سبک ورزش محسوب نمی‌شود.

حواستان به ایستادن خود باشد

قوز کردن باعث می‌شود شکمتان بیشتر به چشم بیاید. همیشه صاف بایستید و موقع نشستن و ایستادن قوز نکنید. صاف ایستادن به شما در کاهش وزن و در نتیجه آب شدن شکم کمک می‌کند.

خوب بخوابید و استرستان را کاهش دهید

دلتان می‌خواهید بدون ورزش کردن به شکم صاف دست پیدا کنید؟ اول از همه استرستان را کم کنید و به اندازه‌ی کافی بخوابید. اگر خواب کافی نداشته باشید، سطح هورمون استرس به نام کورتیزول و همچنین استروئیدها در بدنتان افزایش پیدا می‌کند. این موضوع به‌طور مستقیم روی دستگاه گوارش اثر می‌گذارد و منجر به نفخ و یبوست می‌شود. تولید هورمون کورتیزول در بدن باعث اضافه شدن لایه‌ی چربی در دور کمر می‌شود.

صاف کردن شکم بدون ورزش

حتما بخوانید » برگ انبه برای لاغری،دیابت،سلامتی،خواص و نحوه مصرف

همان‌طور که می‌بینید استرس دشمن کاهش وزن به شمار می‌رود. بنابراین برای لاغر کردن حتما باید به دنبال روش‌هایی برای کاهش استرس خود باشید. حواستان به مدت زمانی که می‌خوابید هم باشد. هر شب دست‌کم ۷ ساعت بخوابید. به یک موسیقی آرام‌بخش گوش کنید و کارهایی را انجام دهید که به ریلکس کردن شما کمک می‌کنند. علاوه بر این اگر سیگار می‌کشید، هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای ترک آن انجام دهید. گفتیم به اندازه‌ی کافی بخوابید، اما این بدین معنی نیست که در خوابیدن زیاده‌روی کنید، چون این کار می‌تواند منجر به بزرگ شدن شکم شود.

حتما بخوانید » لاغری با یک رژیم غذایی لاغری سالم و ساده

سه بار در روز محصولات لبنی بخورید

مصرف محصولات لبنی مختلف از جمله شیر، ماست، باترمیلک و پنیر سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند، هضم را بهبود می‌بخشند، استخوان‌ها را مستحکم‌تر کرده و به شما در کاهش وزن کمک می‌کنند. محصولات لبنی باعث می‌شوند احساس سیری کنید که این موضوع پیشگیری از پرخوری را به دنبال دارد.

حتما بخوانید » تاثیرات زیره سبز سلامتی و لاغری

درست غذا بخورید

درست غذا خوردن نقش مهمی در به دست آوردن شکم صاف دارد. اولین کاری که باید در این زمینه بکنید این است که مصرف مواد غذایی فرآوری شده را به‌طور کامل قطع کنید. مواد نگهدارنده و نمک زیاد موجود در غذاهای فرآوری شده می‌توانند باعث نفخ شوند. دومین کار این است که میوه‌ها و سبزیجات غنی از فیبر را که حاوی مقدار زیادی آب هستند، در رژیم غذایی خود جای دهید. آب نفخ را کاهش می‌دهد و فیبر هم به فرآیند هضم کمک می‌کند. این موضوع کاهش چربی شکم را به دنبال دارد.

حتما بخوانید » آشنایی با خواص زردچوبه برای لاغری که قبلا نمی دانستید 2021

سومین کاری که باید بکنید این است که به‌طور مرتب اما به اندازه‌ی کم غذا بخورید. از بشقاب‌ها یا کاسه‌های کوچکتر برای غذا خوردن استفاده کنید و غذای کمی برای خودتان بکشید. اگر غذای زیادی در بشقاب بکشید، به احتمال زیاد بیشتر غذا می‌خورید. نکته‌ی آخر اینکه جویدن درست غذا به‌شدت اهمیت دارد. باید قبل از اینکه غذای خود را ببلعید، آن را دست‌کم ۱۰ بار بجوید. اگر غذایتان را خوب نجوید، بدنتان باید برای تجزیه‌ی غذا در معده بیشتر کار کند. این موضوع منجر به نفخ، گاز و سوءهاضمه می‌شود.

از آدامس جویدن خودداری کنید

آدامس جویدن نفخ را به دنبال دارد. برای اینکه دهانتان را خوشبو کنید، آدامس نجوید، بلکه یک برگ نعناع را بمکید. علاوه بر این می‌توانید از راهکارهای ذکر شده در مقاله‌ی زیر کمک بگیرید. اگر از آدامس خوردن اجتناب کنید، شکمتان هم بزرگ نمی‌شود.

حتما بخوانید » افزایش وزن ناخواسته ؛ 10 دلیل که ممکن است خبری از آن‌ها نداشته باشید

مواد غذایی حاوی کالری منفی را مصرف کنید

برای آب کردن چربی شکم مواد غذایی حاوی کالری منفی را مصرف کنید

حتما بخوانید » آب مروارید

مواد غذایی حاوی کالری منفی میوه و سبزیجاتی هستند که سوخت‌وساز آن‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارد‌. مواد غذایی حاوی کالری منفی آب، ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارند و به همین علت برای کاهش وزن و آب کردن چربی شکم مفید هستند. از جمله مواد غذایی حاوی کالری منفی می‌توانیم هندوانه، گوجه‌فرنگی، کاهو، کلم‌بروکلی، قهوه، کرفس، گریپ‌فروت، ماست، ماهی، مرغ، گوشت بوقلمون، آب مرغ، پرتقال، سیب، خیار و مارچوبه را نام ببریم. حتما مواد غذایی ذکر شده را مصرف کنید‌.

حتما بخوانید » سرما درمانی یا کرایوتراپی چیست +مزایا و معایب 2022

مکمل‌ها را مصرف کنید

ویتامین‌های ب کمپلکس و کلسیم برای سلامتی بدن حیاتی هستند. زنان بعد از اینکه به سن بلوغ برسند، سطح هورمون استروژن در بدنشان افزایش پیدا می‌کند. این موضوع به قرار گرفتن چربی خوب در لگن و شکم برای آماده کردن آن‌‌ها جهت بارداری کمک می‌کند. زنان زمانی که در دوران یائسگی قرار می‌گیرند، سطح هورمون استروژن در بدنشان کم می‌شود و چربی محافظ اطراف ناحیه‌ی شکمشان قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید » کم‌ خونی

ویتامین‌های ب کمپلکس و کلسیم نه تنها برای سلامتی بدن مفید هستند، بلکه به تنظیم سطح استروژن در بدن هم کمک می‌کنند. این مکمل‌ها استروژن اضافی را از بدن خارج می‌کنند و باعث می‌شوند سایز دور کمر کاهش پیدا کند.

حتما بخوانید » درمان جوش

قهوه بنوشید

قهوه نه تنها باعث افزایش هوشیاری می‌شود، بلکه به کاهش وزن هم کمک می‌کند. یک مطالعه‌ی دانشگاهی به این نتیجه رسید که قهوه چربی قهوه‌ای در بدن را تحریک می‌کند و برای تولید گرما در بدن قند و چربی را می‌سوزاند.

حتما بخوانید » آتروفی مغزی

حبوبات و سبزیجات صلیبی را میل کنید

حبوبات و سبزیجات صلیبی مانند گل‌کلم به‌شدت مغذی هستند و حتما باید آن‌ها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. البته در نظر داشته باشید که سبزیجات صلیبی و حبوبات می‌توانند باعث گاز شوند. بنابراین بهترین کار این است که این مواد غذایی را به‌تدریج در رژیم غذایی خود جای دهید و با این کار به بدنتان فرصت دهید خود را با کربوهیدرات‌ موجود در آن‌ها وفق دهد.

حتما بخوانید » بیماری sma

رژیم آب‌میوه را امتحان کنید

رژیم آب‌میوه

حتما بخوانید » کرم ضد آفتاب مینرال یا شیمیایی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک روش عالی برای کاهش وزن هستید، حتما رژیم آب‌میوه را دنبال کنید. دنبال کردن رژیم ذکر شده به برطرف کردن نفخ، ریست کردن بدن و بالا بردن سطح انرژی بدن کمک می‌کند. اگر به هر دلیلی تمایل ندارید رژیم آب‌میوه را به‌تنهایی دنبال کنید، ترکیبی از رژیم آب‌میوه و سوپ را به کار ببرید. آب‌میوه و سوپ سرشار از مواد مغذی هستند. در رژیم غذایی ذکر شده باید هر روز چهار لیوان آب‌میوه و دو کاسه سوپ بخورید.

حتما بخوانید » جویدن ناخن

شکلات تلخ بخورید

جالب است بدانید که شکلات تلخ که خوراکی محبوب بسیاری از افراد محسوب می‌شود، به کاهش وزن و آب کردن چربی شکم کمک می‌کند. علت این موضوع وجود چربی‌های تک غیراشباع در آن است که می‌توانند سرعت سوخت‌وساز بدن را افزایش دهند. علاوه بر این با خوردن شکلات تلخ سطح انرژی بدنتان افزایش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید » کاهش درد سنگ کلیه

هر روز صبح یک لیوان آب گرم و لیموترش بخورید

از همان صبح که از خواب بیدار می‌شوید، باید کارهایی را انجام دهید که به کاهش وزن و آب کردن چربی شکم کمک می‌کنند. به یک لیوان آب گرم مقدار مناسبی آب لیموترش اضافه کنید و صبح‌ها آن را با شکم خالی میل کنید. این نوشیدنی در کاهش التهاب در معده و از بین بردن نفخ مفید است.

حتما بخوانید » درمان افسردگی

نمک مصرفی خود را کاهش دهید

برای اینکه با نفخ مبارزه کنید، کمتر نمک مصرف کنید. بر اساس یافته‌های مححقان، کاهش مصرف نمک به ۳ گرم در روز از طریق اجتناب از مصرف مواد غذایی فرآوری شده به بدن در رها کردن آبی که احتباس کرده است کمک می‌کند. شاید برایتان این امکان وجود نداشته باشد که مصرف نمک را به‌طور کامل قطع کنید.

حتما بخوانید » ریزش مو

بنابراین بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که نمک دریا مصرف کنید. نمک دریا در مقایسه با نمک معمولی سدیم کمتری دارد. از سس سویا هم دوری کنید، چون حاوی مقدار زیادی سدیم است و تقریبا بلافاصله منجر به نفخ می‌شود. می‌توانید غذاهای خود را با سایر ادویه‌ها و گیاهان مانند فلفل کاین و زیره طعم‌دار کنید که به افزایش سوخت‌وساز بدن هم کمک می‌کنند.

حتما بخوانید » درمان اضطراب

برای غذا خوردن وقت کافی بگذارید

حتما وقتی می‌خواهید غذا بخورید، بنشینید. این موضوع باعث می‌شود بتوانید روی آنچه قرار است بخورید تمرکز کنید. زمانی که غذا می‌خورید، تلویزیون، کامپیوتر و لپتاپ را خاموش کنید. تلفن همراه خود را هم کنار بگذارید. هنگام غذا خوردن دهانتان را ببندید و صحبت نکنید. این موضوع باعث کاهش میزان هوایی می‌شود که وارد معده می‌شود. علاوه بر این باید روی بیشتر جویدن غذای خود تمرکز کنید. اگر هر لقمه از غذا را ۴۰ بار بجوید، کالری مصرفیتان ۱۲ درصد کاهش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید » درمان سرفه

از معجزه‌ی چای سبز غفلت نکنید

مطالعات به این نتیجه رسیده‌اند که رابطه‌ی مستقیمی بین مصرف چای سبز و کاهش سایز دور کمر وجود دارد. چای سبز حاوی ترکیباتی به نام کاتچین‌ها است که آزادسازی چربی از سلول‌های چربی را افزایش می‌دهند و از این طریق به مصرف انرژی و افزایش سرعت چربی‌سوزی در کبد کمک می‌کنند. چای سبز نه تنها به چربی‌سوزی و لاغری کمک می‌کند، بلکه فواید دیگری هم برای سلامتی بدن دارد. می‌توانید برای آشنایی با خواص چای سبز مقاله‌ی زیر را مطالعه کنید‌.

حتما بخوانید  » درمان کبد چرب

آرام‌تر غذا بخورید

آب کردن شکم

آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم

حتما بخوانید » درمان موخوره بدون کوتاهی مو خداحافظی از موخوره

باید آرام غذا خوردن را تمرین کنید، چون این کار به مبارزه با نفخ کمک می‌کند. اگر خیلی سریع غذا بخورید، این احتمال وجود دارد که تکه‌های بزرگ‌تری از غذا را ببلعید که این موضوع سرعت فرآیند هضم را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود نفخ کنید. خوردن هر وعده‌ی غذایی باید دست‌کم ۲۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد.

حتما بخوانید » اعتیاد به موبایل

قبل از غذا خوردن یک لیوان آب بنوشید

تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند که نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند جلوی اشتها را بگیرد. این موضوع باعث می‌شود کمتر غذا بخورید.

وعده‌های غذایی خود را جا نیندازید

این باور غلط را از سرتان بیرون کنید که لاغر شدن به معنای گرسنگی کشیدن است. برای اینکه یک کاهش وزن اصولی داشته باشید، باید علاوه بر میزان غذای مصرفی، به آنچه می‌خورید هم دقت کنید. حتی زمانی که رژیم هستید، باید هر سه تا چهار ساعت یک بار غذا بخورید. از صبحانه خوردن هم غفلت نکنید.

حتما بخوانید » رایحه درمانی

تحقیقات به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که صبحانه نمی‌خورند، بالا رفتن سطح هورمون گرسنگی را در طول روز تجربه می‌کنند. هر زمان که بین وعده‌های غذایی گرسنه شدید، یک میان وعده‌ی سالم و سیرکننده بخورید. خوراکی‌هایی که به‌عنوان میان وعده می‌خورید، باید سرشار از فیبر، کربوهیدرات پیچیده و پروتئین باشند تا شما را سیر نگه دارند و به کالری‌سوزی کمک کنند.

حتما بخوانید » ماندالا

مغز بخورید

یکی از میان وعده‌های سالمی که می‌توانید میل کنید، مغزها هستند. تحقیقات مختلف بین خوردن مغزها و کاهش سایز دور کمر ارتباط برقرار کرده‌اند. حتما مغزهای بدون نمک را مصرف کنید. البته در نظر داشته باشید که در مصرف مغزها نباید زیاده‌روی کنید، چون حاوی کالری زیادی هستند. به‌عنوان میان وعده بیشتر از یک مشت مغز نخورید.

حتما بخوانید » زخم معده

شیر را به صبحانه‌ی خود اضافه کنید

شیر کم‌چرب ممکن است به شما در به دست آوردن شکم صاف و تخت کمک کند. دنبال کردن رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی کلسیم با وزن سالم ارتباط دارد. علاوه بر این مواد معدنی موجود در محصولات لبنی از جمله کلسیم، پتاسیم و منیزیم می‌توانند به مبارزه با نفخ ناشی از مصرف سدیم کمک کنند. اگر می‌خواهید دچار پوکی استخوان نشوید، حتما خوراکی‌های حاوی کلسیم را در رژیم غذایی خود جای دهید.

حتما بخوانید » آتاکسی

تمرینات یوگا را انجام دهید

انجام تمرینات یوگا به صاف کردن شکم کمک می‌کند. یوگا فواید متعددی برای سلامتی جسم و ذهن دارد. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با یوگا مقاله‌های زیر را بخوانید.

حتما بخوانید » سرعت رشد مو را 10 برابر کنید افزایش سرعت رشد مو

زنجبیل را به غذاهای خود اضافه کنید

زنجبیل نه تنها خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی دارد، بلکه یک ادرارآور طبیعی به شمار می‌رود. نشان داده شده که زنجبیل هضم را بهبود می‌بخشد و گاز و نفخ را کاهش می‌دهد. مصرف دمنوش زنجبیل یک روش ساده و معروف برای به دست آوردن شکم صاف به شمار می‌رود. اگر می‌خواهید با فواید زنجبیل بیشتر آشنا شوید، مقاله‌ی زیر را حتما مطالعه کنید.

حتما بخوانید » هانتینگتون

برای پخت‌وپز از روغن نارگیل استفاده کنید

روغن نارگیل یکی از بهترین روغن‌ها برای افرادی محسوب می‌شود که قصد لاغر کردن دارند. این روغن حاوی چربی‌های با زنجیره‌ی متوسط است که سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهند و به هضم سریع‌تر غذا کمک می‌کنند. در یک مطالعه نشان داده شد افرادی که در تهیه‌ی غذای خود از روغن نارگیل استفاده کردند، کاهش سایز دور کمر و آب شدن چربی شکم را تجربه کردند.

حتما بخوانید » بیوتین چیست و آیا ریزش مو را درمان می کند؟

سرکه‌ی سیب مصرف کنید

ثابت شده که سرکه‌ی سیب فواید متعددی برای سلامتی بدن دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به پایین آوردن سطح قند خون اشاره کنیم. اسید استیک موجود در سرکه‌ی سیب به کاهش ذخایر چربی شکم کمک می‌کند. یک تا دو قاشق سرکه‌ی سیب را با آب رقیق کرده و آن را میل کنید تا کاهش وزن را تجربه کنید و شکمتان صاف شود.

حتما بخوانید » افسردگی فصلی

آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم آب کردن شکم

سخن پایانی

چربی شکم مشکلی است که خیلی از افراد دچار آن هستند و دوست دارند هرچه سریع‌تر از شر آن خلاص شوند. اگر شما هم از چربی شکم خود خسته شده‌اید، اما وقت ورزش کردن ندارید، می‌توانید از راهکارهای ذکر شده در این مقاله از مجله اینترنتی ماهتوتا کمک بگیرید. از جمله روش‌های مفید و ساده برای آب کردن چربی شکم می‌توانیم به افزایش مصرف فیبر، استفاده از روغن نارگیل، اضافه کردن زنجبیل به غذاهای مختلف، اجتناب از آدامس جویدن، انجام تمرینات یوگا، پیاده‌روی، پاکسازی بدن و خودداری از مصرف مواد غذایی حاوی نشاسته اشاره کنیم.

حواستان باشد که در مسیر کاهش وزن به هیچ وجه به خودتان گرسنگی ندهید، چون این کار بر خلاف باور عموم شما را از هدفتان در لاغری دور می‌کند. نکته‌ای که همیشه باید به آن توجه کنید این است که مواد غذایی سالم و حاوی فیبر زیاد بخورید تا برای مدت زمان طولانی سیر بمانید.

این مقاله فقط جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مقاله حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

منابع » good house keepingstyle crazehello magazine

در ادامه بخوانید » بخوانید » وسواس شستشو

ارسال شده در ۷ آذر ۱۴۰۰
  • اشتراک گذاری :
  • 145

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب