انواع میسلار واتر GARNIER (بررسی تخصصی)

انواع میسلا واتر GARNIER (بررسی تخصصی)

انواع میسلا واتر GARNIER (بررسی تخصصی)

بر کسی پوشیده نیست که میسلار واترها در دنیای زیبایی جای پاک‌کننده‌های سنتی و پاک‌کننده‌های آرایش معمولی را گرفته‌اند. به دنبال راهی موثر و در عین حال ملایم برای پاک کردن آرایش و پاکسازی پوست در یک مرحله آسان هستید؟ پاک کننده میسلار واتر گارنیر به آرامی آرایش و کثیفی را از روی پوست پاک می‌کند تا از آلودگی‌ها و باقیمانده‌ها پاک شده و درخشش طبیعی پوست آشکار شود.

میسلار واتر پوست حساس

این فرمول پاک کننده ملایم روی پوست می‌لغزد و به طور موثر آرایش را بدون نیاز به مالیدن یا فشار دادن به پوست حساس پاک می‌کند. برای پاک کردن تمام آثار آلودگی، چربی و آرایش چشم، صورت و لب‌ها فقط به یک اکو پد قابل استفاده مجدد نیاز دارید. پاک کننده مایسلار دارای فرمول تسکین دهنده و بدون عطر است که مناسب انواع پوست، حتی حساس خواهدبود. در همین راستا، پیشنهاد ما میسلار واتر گارنیر صورتی بوده که برای پوست‌های حساس بسیار مناسب است.

میسلار واتر پوست چرب و مختلط

این محصول پاک کننده صورت و پاک کننده آرایش مناسب پوست چرب است. این نوع میسلار واتر باید حتما باید بدون چربی بوده و بافت سبکی داشته باشند. میسلار واتر گارنیر پوست چرب در ترکیبات خود صابون نداشته، در نتجه باعث خشک شدن بیش از حد پوست نمی شود. میسلار واتر GARNIER مخصوص پوست چرب و مختلط باعث می‌شود پوست سالم و هیدراته به نظر برسد.

میسلار واتر پوست معمولی تا خشک

میسلار واتر بدون شوینده‌های خشن یا الکل کار می‌کند، به این معنی که می‌توانید بدون خشک کردن یا تحریک شدن بیش از حد از پوستی تمیز و لطیف لذت ببرید. شوینده میسلار آبرسان GARNIER  بوی بسیار خوبی دارد و حتی برای حساس‌ترین پوست‌ها نیز قابل استفاده است.

میسلار واتر کلاسیک گارنیر برای پوست‌های حساس، محصولی ملایم و کامل است که به تعادل پوست شما احترام می‌گذارد. با یک حرکت، آرایش، آلودگی‌ها و ذرات چربی را پاک می‌کند و در عین حال پوست حساس شما را تسکین می‌دهد و هیچگونه احساس سوزشی نخواهید داشت.

میسلار واتر دو فاز

میسلار واتر دو فاز

میسلار واتر دو فاز

میسلار دوفاز گارنیر با عصاره گل ذرت دارای فاز آبی است. علاوه بر این، پر از روغن‌های مغذی بوده که پوست را تغذیه و تقویت می‌کند. این پاک کننده بدون اینکه پوست را خشک کند، به آرامی آلودگی، چربی‌ها و آرایش را از روی پوست در یک مرحله ساده پاک خواهدکرد.

پاک کننده دوفاز میسلار گارنیر که نسبت به باقیمانده‌ها مقاوم است، برای از بین بردن آثار سرسخت آرایش ایده‌آل خواهدبود. این محصول ملایم اما موثر است، همچنین به عنوان یک تونر عمل می‌کند و با آرایش ضد آب قابل حل نیست. میسلار واتر دو فاز ایده آل برای ناحیه حساس اطراف چشم، فرمول تایید شده توسط متخصص پوست، غنی شده با آب گل ذرت، عصاره‌ای طبیعی با خواص تسکین دهنده است که مدت‌هاست برای پاکسازی و مراقبت از ناحیه چشم استفاده می‌شود. بنابراین، با خیالی راحت از آن برای پاک کردن دور چشم استفاده نمایید.

میسلار واتر حاوی ویتامین C

اگر به دنبال پاک‌کننده‌ای کارآمد و در عین حال ملایم برای پاک کردن آرایش روی پوست‌های کدر هستید، پاک‌کننده میسلار ویتامین C  گارنیر را امتحان کنید؛ یک پاک‌کننده ضدحساسیت همه‌جانبه که برای پاک کردن آرایش، پاک‌سازی و روشن‌کردن پوست مفید است.

در یک حرکت، کثیفی‌ها و ناخالصی‌های روی پوست را جذب می‌کند و به طور همزمان آرایش صورت و چشم را پاک کرده و هیچ اثری از خود باقی نمی‌گذارد. پوست شما با رنگ پوست یکپارچه‌تر، تمیزتر و روشن‌تر می‌شود. آب میسلار ویتامین C گارنیر به لطف تحمل بهینه خود، دارای فرمول ضد حساسیت خواهدبود که مناسب انواع پوست است.

چرا میسلار واتر برای پوست‌های حساس ایده آل است؟

اگر پوست حساسی دارید، پس می‌دانید که روتین پاکسازی صورت شما می‌تواند به سرعت به سردرد تبدیل شود. شما باید به هر قیمتی از مالش بیش از حد پوست برای خلاص شدن از آخرین آثار آرایش خودداری کنید، اما برای جلوگیری از تحریک پوست ظریف خود باید آنها را پاک کرده باشید. میسلار واتر از آنجایی که نیازی به مالش سخت پوست ندارد، برای پوست های حساس بسیار مناسب است و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده نمایید.

ارسال شده در ۹ آذر ۱۴۰۲
  • اشتراک گذاری :
  • 7

    لینک دوستان

    دیدگاه ها

    guest

    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    از سراسر وب